АМД Гевгелија

Ламинирано ветробранско стакло

Предното ветробранско стакло е направено за ги заштити возачот и патниците од надворешните елементи како и за да се подобри  аеродинамиката на возилото.

Со новите технилогии на производство, предните ветробрански стакла се прават од ламинирано сигуроносно стакло, кое е составено од две посебно обликувани стакла споени со заштитна PVB (PolyVinylButyral) фолија која ги задржува залепени и при кршење недозволува да се одвојат паршиња кои би можеле да нанесат повреди на возачот и на патниците, а исто така и ги заштитуваат од штетното UV зрачење.

Play Video

Во првите автомобили било вградувано стакло кое не било ламинирано и при сообраќајни незгоди доаѓало до големи и тешки повреди како на возачот така и на патниците. Ламинираното стакло во 1903 година, францускиот хемичар Edouard Benedictus  го открил сосема случајно при лабараториски инцидент кога парче стакло што било залепено со пластика (cellulose nitrate) по падот се скршило во ситни парчиња. Овој негов пронајдок не бил веднаш прифатен како револуционерен од страна на автопроизводителите.

Предното ламинирано ветробранско стакло е вклучено во производство на возила од страна на Хенри Форд (Henry Ford) во 1919 година по опсежните испитувања за предноста на ламинираното стакло.

Ламинираното стакло во Европа е употрбувано најпрво од Јагуар (Jaguar) и Порше (Porsche).
Најновите технологии за производство на ламинирано стакло користат нано технологија имаат поголемa UV и  IR заштита и подобра видливост и овозможуваат поставувањето на греачи и антени за навигација и радиоприем во процесот на производство на ламинирано ветробранско стакло.

Возилата кои гравитираат на европското возно подрачје во однос на стаклата кои ги поседуваат треба да ги исполнуваат барањата на ECE (Економската Комисија на Обединетите нации за Европа) согласно регулативата R 43 односно да се изработени според стандардот ЕN 12600.

Стручни Објави

EBA (Emergency brake assist)

Сообраќајот како систем по својот состав е хетероген, составен од најразлични видиви возила, возачи, патишта и временски услови во кои се одвива

Повеќе »

EBD (Electronic brakeforce distribution)

Безбедното возење е главен фокус на производителите на возила веќе подолго време. Тие вложија милиони во развивањето на безбедносни технологии. Едно од неодамнешните подобрувања на безбедносен план е токму EBD.

Повеќе »

ABS (Anti-lock braking system)

ABS (Anti-lock braking system) е електронско-хидрауличен механизам, кој со спречување на блокирање на тркалата го скратува запирниот пат и овозможува промена на правец на возење при нагло кочење .

Повеќе »

ESP (Electronical stability program )

Ве води на сигурна страна во сите критични ситуации, на тој начин што автоматски сопира поединечни тркала и така го води возилото кон вистинската коловозна

Повеќе »